28. elokuuta 2016

MATERIALISMI


Oi voi, sillä Tallinnan risteilyllä jäi jotain hampaankoloon. Lopulta, kun tämä uusi työ varmistui ja aloin katselemaan uutta laukkua nettikaupasta.. Guess vai Michael Kors. Oikeasti raha ei ole mulle näissä se juttu, vaan se, mikä on eniten mua. Guessilla ei ole ollut hetkeen hienoja isoja laukkuja, MK:n laukut ovat ajattomia, mutta liian massaa ja grannya mulle.

Sattuman kaupalta löysin tän laukun, River Islandin, Zalandosta. Hinta ei ollut päätä huimaava, jouduin pulittamaan tästä laukusta 43 euroa. Virossa sama laukku oli mielestäni 55 euroa, niin taisi olla kaikki laukut kyseisessä liikkeessä.


Parasta on tämä! It's a match. Uusi korttilompakko on samaa mallistoa kuin tämä laukku, joka oli yksi iso syy sen valintaan. Tykkään printistä ja lookista. Lisäksi laukussa on crossbody mikä on mulle ehdoton. Olen todella huono käyttämään isoja laukkuja, oon viimeksi ylä-asteella käyttänyt tällaisia laukkuja, kantaessani kaikki koulukirjat laukussa.

Näin myös Jumbon Brand Galleryssä erittäin ihanan Jiu Lo:n laukun joka oli myös mustavalkoinen. Aiempi pikkulaukkuni Guessilta on myös mustavalkoinen ja se on vuoden 2015 Camera mallistoa. Nyt se on jo alkanut kovan käytön jälkeen lössähtämään. Rehellisesti jos laukku ei ole mustavalkoinen tai siinä ei ole twistiä sen kanssa, niin en edes näe sitä liikkeessä. Olen vähän yksinkertainen ja mulla on todella kapea laukkumaku.




10 kommenttia:

  1. Guessin laukut on muutenkin vähän sellaisia, ettei ne oikeasti kestä käyttöä. Vaikka kuinka huolella kohtelee niin ei kestä. Upean laukun löysit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Mutta kyllä aito MK lässähtää myös oli aitoa nahkaa tai ei. Toivottavasti tää laukku kestäis edes sen 1.5 vuotta hyvän näköisenä!

      Poista
  2. vauu, tosi ihana! ♥.♥

    VastaaPoista
  3. Itsekkin olen jo pitkään käyttänyt suht pieniä laukkuja. Ehkä minunkin kannattaisi nyt panostaa ja ostaa kunnon iso laukku. :)

    VastaaPoista
  4. Ihana laukku! <3 Mun ikisuosikkejani ovat Pradat juurikin niiden ajattomuuden vuoksi. Nykyinen on ollut reilun vuoden verran käytössä, sen edeltäjä (Prada myöskin) kesti melkein viisi vuotta. Mä tosin olen vähän laiska laukkujen käyttäjä, ja aika useasti laukku jää ihan rehellisesti myös sinne autoon, tai kotiin... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prada kuulostaa jotenkin tosi hienolta! No joo mulla usein kaikki kamat taskussa ja autossa ne loput tarvittavat. Mutta isolle laukulle tarve kun helpoin mennä töihin julkisilla just nyt!

      Poista
  5. Vähä kiva laukku:) Postaus on myös hyvin kirjoitettu.

    VastaaPoista
  6. Molemmat aivan ihania:) super kivan näköisiä!
    http://love-sannar.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos kommentista!