25. elokuuta 2016

SYKSY


Lyhyesti voin kertoa kesäni olleen ihmeellinen, muutin aivan huikean ihmisen kanssa yhteen! Satoi, paistoi, itki tai nauroi niin olen ollut onnellinen. Olen kesäni aikana nauttinut ananaksia ja vesimelooneita. Olen grillannut suolet tukkoon, olen heittänyt frisbeegolffin metsään vähintään joka viikko. En suunitellut, en käynyt säänöllisesti töissä, kävin n. 7 työhaastattelussa touko-heinäkuu aikana. Mietin tulevaisuuttani ja hetkeä, jossa juuri elän. Nyt aloitin työt uudessa paikassa, siksi olen ollut vähän hissukseen tällä viikolla. Olen todella innoissani ja uskon tämän olevan positiivinen muutos elämässäni!


Kesällä olen..
.. käynyt uimassa järvessä ..
.. tehnyt lettuja ..
.. syönyt jäätelöä ..
.. pelannut Crash Bandicoot pelejä ..
.. ottanut aurinkoa ..
.. palanut auringossa ..
.. veneillyt ja ollut mökillä ..
.. nähnyt kavereita ..
.. juhlinut aamuun asti ..
.. saunonut ja paljuillut ..
.. kävin myös töissä ..
.. pelannut Pokemon Gota ..
.. kävelin pelatessa ensimmäisessä 2 viikossa 60 km ..
.. kerännyt mustikoita ja omenoita ..
.. käynyt markkinoilla ..
.. käynyt Tallinnassa ..
.. remontoinut enemmän kuin koskaan ..


6 kommenttia:

  1. Ihanan energinen postaus, tästä tarttui hyvä fiilis myös mulle!!:) Onnea uudesta työpaikasta<3

    VastaaPoista
  2. Kiva, postiivinen postaus ja ihania kuvia! Sun kesä on kuulostanut mukavalta. Liityn lukijaksi! :)

    https://meikkiarsenaali.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Onnittelut työpaikasta! :) Munkin pitäisi käydä Tallinnassa. Viime kerrasta on ihan liian pitkä aika :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin päästä jo uudestaan :) no tilasin river islandilta laukun zalandon kautta niin selviän vielä 6 kk :D kiitos!

      Poista
  4. Ihan mielettömän ihania kuvia, jälleen kerran! <3 Ja hei, ihan hurjan paljon onnea uudesta työpaikasta! Ne ekat viikot on kieltämättä ihan tappavia, kun totuttelee uuteen rytmiin, mut kyllä se siitä. Onneksi sulla tuntuis olevan olleen ihan mielettömän kiva kesä takana, niin ehkä siitä saa vähän ekstrabuustia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Vain pari kollaasia menneistä instagram kuvista :) joo on kyllä semmonen että tiiän tuotteet jo todella hyvin aiemmasta työstä mutta nyt mennään syvemmälle. Ja joo mulla oli tosi nopea kesä ja on ehtinyt nauttia vaikka on käyttänyt sikana aikaa remppaan!

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos kommentista!