17. syyskuuta 2016

BOOTSIT


Aiempina vuosina on tullut ostettua pohkeen puoleenväliin ylttävät saappaat. Tänään annoin avomiehen valita mun kengät, sillä sen maku on yllättävän hyvä. Päädyttiin sitten maanläheisiin väreihin ja tämä harmaan-beessi oli todella kiva. Lisäksi vartta on hieman nilkan yli, niin ei tuu sitä lahkeen ja kengän reunan kamppailua. 


Kyseessä siis Riekerin tekonahkavalmiste-kengät, jotka on käsitelty nahkan oloisiksi. Kestävät kuulemma jopa kolmeakymmentä astetta pakkasta. Nämä ovat mun neljännet Riekerin kengät ja aiemmat on kestänyt melko hyvin. Yhdistä lempisaappaista lähti korkolaput ja koko kiila kului niin, ettei enää pystynyt edes suutari tilannetta korjaamaan.

Nytkin suurin osa malleista oli loppunut koossa 37 ja oli enää kahta Riekerin kenkää mulle sopivina. Ilmesesti näitä kokoja ei tilata niin paljon tai sitten pienet koot vain myyvät paremmin? No, nyt on onneks ja sit voi taas seuraavaksi katsella kesäkenkiä taas! Mukavaa syksyä kaikille ja koittakaa pukea lämpimästi, sillä itse olen taas kipeänä.


4 kommenttia:

  1. Hei ihan sika kivat kengät! Itekin pitäis alkaa jo metsästämään talveksi kenkiä, mutta en oikeen tiedä minkälaiset mä haluaisin. Ja paljon tsemppiä sun syksyisen kuumeen kanssa! :)

    http://nykyajannuori.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Näyttääpä tosi ihanilta kengiltä! Mun tekis mieli (niinku joka vuosi) ostaa vähän enemmän korolliset talvikengät, mut taidan taas jänistää sen suhteen :Dd

    VastaaPoista
  3. Oi kun kivat kengät♥ Noilla varmasti kelpaa talvipakkasilla:) Liityin lukijaksi!

    http://sannaemilin.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos kommentista!