14. lokakuuta 2016

NEW MAKE UP BAG


Muistatteko, kun kerroin lievästä River Island huumasta, joka minuun iski kesän lopulla? No, eräänä kauniina päivänä löysin Nelly.fi sivuilta tämän upean meikkilaukun. Se on niin kaunis ja iso. Jostain syystä haluan aina ison meikkipussin, mihin mahtuu reissuilla kaikkia muitakin kosmetiikkatuotteita. 


Kun contour tuli muotiin niin kaikkihan niitä hankki, hankin oman palettini ebaysta kokeiluun. Rehellisesti en ole pitänyt kovin paljon tästä isosta värivalikoimasta. Ajattelin hankkia semmosen NYX:n ison blendauspuikon vai mitä ovatkaan, seuraavaksi. Onko teillä jotain lempi contour-paletteja tai tarvikkeita?


Puutereiden osalta mulla on normaali prässätty Lumenen vaalea puuteri, arkeen. Sitten on Sensain 40 euron puuteri juhlia varten. Aurinkopuuteri on nyt jokin Espanjan tuliainen, aiempi oli myös vähän hintavampi Cliniquen puuteri. Rehellisesti suosin kalliimpia merkkejä, se Cliniquen aurinkopuuteri kesti minulla kaksi vuotta ja Sensain puuterin kestoikä on myös yli vuoden. Millaisia tottumuksia teillä on? Omasta mielestäni vain halvimmat kuluvat myös nopeammin ja tavallaan tavaran laatu on melko toisenlaista. Siksi ehkä tuo ebayn contourikin tuntuu todella huonolta.


Silmien lähettyvillä suosin Dermosilin tuotteita, jotka ovat allergia ja astmaliiton suosittelemia. Tykkään eritoten Dermosilin kulmakarvapaletista, mutta minulla on myös Lancomen kulmakynä, sekin on 30 euroa ja hintansa värtti. Tämä on kolmas Lancomen kulmakynä, ensimmäisen hankin 16-vuotiaana ja nyt olen 23. Eli pitkä kesto-ikä!

Lisäksi voin sanoa, että Dermosilin meikkivoide on aivan huippu. Olen kokeillut myös Lancomen meikkivoidetta, mutta koostumus ja kesto kasvoilla on melko vastaavaa. Tämä on vain selkeästi edullisempi tuote. Ostan myös aina edullisimman ripsivärin, sillä normaalisti käytän kokoajan irtoripsiä.

Juuri nyt pinnalla on todella murtuneet lämpimät värit, olisi siis mulla testiin haussa aikanansa matta-huulipuna, jota olen himoinnut niin pitkään kuin vain ne tulivat markkinoille. Lisäksi taisinkin jo mainita, että näitä NYX:n tuotteita haluaisin päästä kokeilemaan. Onko nyt jotain muita trendejä pinnalla? Mitkä on teidän suosikki meikkituotteet ja mistä taas ette pidä?

3 kommenttia:

  1. Dermosilin tuotteet on kyl huippuja! Ja mitä contouriin tulee niin mulla on itellä Nyxin contour paletti ja oon tykänny siitä ainakin ihan sikana! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo just noi Nyxit on ollut niin hypetettyjä, että on varmaan pakko kokeilla seuraavaksi! Toi ebayn on todellakin sieltä edullisesta päästä, minkä takia se näkyy tuotteen tasossa.

      Poista
  2. Tosi nätit kuvat ja nätti blogi myöskin :)

    VastaaPoista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos kommentista!