20. joulukuuta 2016

PRESENTS FOR HER


Mitä joululahjoja haluaisin? Kynttilöitä, ne ainakin tulee kaikki poltettua aikanaan! Ostin olohuoneeseen todella makean messinkisen kynttilä-alustan polttelua varten, joten nyt on jo toka tommonen iso Finnmarin kynttilä palanut meillä joka ilta.

Myöskin kaikki kosmetiikka, meikit ja muut välineet olisivat mieleen. Olen ostanut nyt EcoTools-merkkisiä siveltimiä ja huiskuja kovasti omaan käyttöön Stockmannilta. Laatu-hintasuhde on tämän tuotteen kohdalla kaikista parhain. Myöskin jouluna saan usein sukulaisilta kynsilakkoja ja meikkejä, joita en normaalisti uskaltaisi ostaa. Eli pääsee kokeilemaan aina vähän jotain uutta!

KonMari on myös vähän kiikareissa. Olen melko innokas siivoomaan ja jos kodissa hallitsee epäjärjestys, saattaa mennä monta tuntia sitä siivotessa. Eli tämä kirja voisi olla mielenkiintoinen ja ruokkia pikkutarkkuuttani ja sopia terapiaksi minulle.

Superdry. Ainoa asia mitä oikeastaan toivoin, mieheni antoi minulle lahjaksi niin sanotun lahjakortin kun menin poistomyynteihin Lauttasaareen. Ostin sitten kolme aivan ihanaa t-paitaa omaan käyttööni, jos olisin ollut paikalla aiemmin, olisin saanut ehkä erään aivan ihanan 250 euron laskettelutakin vain satasella! Seuraavissa poistomyynneissä olen eka ovella!

Kynät ja maalit ja tärpätit kelpaisi. Olen joskus ollut todella ulosantava ja luova. Nyt minulla ei pitkään aikaan ole juurikaan ollut harrastuksia ja olen alkanut miettimään uudelleen kiinostustani taiteeseen. Minultakin löytyy pari järkkäriä, Canonin 400D ja 7D mutta käyttöä ei oikein niille enää ole. Pitäisi siis alkaa vaikka vaeltamaan vähän luonnossa ja käymään kiinostavissa tapahtumissa. Kuvata oikeastaan jaksan, muttei niitä tule kotona editoitua. En ole enää sellainen tietokonehiiri kuin joskus olin.

Tämä Gucci Bamboo tuoksu on aivan ihana! Jos en saa sitä lahjaksi niin ostan sen itse, testasin sitä ja mulla on vielä sitä testerissä jäljellä, varjelen sitä. 

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva lista:) Tuo kirja vaikuttaa tosi kiinnostavalta.

    enazupreme.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mulla on se Konmarin eka kirja, suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs varmaan hankkia, oon nyt innostunut pitkästä aikaa lukemisesta niin se vois olla kyllä niin mun juttu! En kyllä saanut lahjaksi, mutta ehkä minulla joskus on varaa tehdä se hankinta.

      Poista
  3. Kivan oloinen blogi sulla!:)

    - Vilja

    http://elamaanikamerarullassa.blogspot.fi/2016/12/talleilua-ja-ajatuksia.html

    VastaaPoista
  4. toi siivouskirja kyl olis mullekin tarpeellinen! sitä en saanut joululahjaks, mutta jospa ne olis jonkinnäkösessa joulualessa joskus! :-D

    jään hei lukijaksesi, vaikuttaa oikeen kivalta sun blogisi. ♥7
    sannialina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, mä käyn kattomassa sun blogin! No ei tullut minullekaan, mutta kyllä sitä vielä ehtii kaikkea tässä elämässä hankkia!

      Poista
  5. Tuo kirja kuulostaa kyllä tosi kivalta! JA kynttilät on kyllä aina toivelistalla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain vaan yhden kynttilän, olin vähän surullinen mutta kyllä sekin tulee poltettua!

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos kommentista!