20. tammikuuta 2017

WHATS UP?



Yo! Vuosi on alkanut raskaasti ja työläästi ainakin omalla kohdalla. Työvuoroja on ollut vaihtelevasti, sillä talvi on hiljaista aikaa juhlapyhien ympärillä. Juuri nyt olen miettinyt rekry-mahdollisuuksia muihin yrityksiin lisätyöksi. Jos sinulla olisi tietoa kakkostyöstä uudenmaan alueella asiakaspalvelun-, kaupan alan tai helppojen toimistotöiden ohella niin olisin erittäin kiinostunut maaliskuuhun asti tekemään vähän ekstraa. 



Postissa saapui ainakin uusi Dermo shopin katalogi ja lehti. Olin kyllä todella tyytyväinen aina vain näihin testereihin, mitä tulee reilusti aina lehtien mukana. Mulla on pari edellistäkin vielä tuola kaapissa käyttämättä! Katsoin jo korostuskynällä, mitä nyt tarvitsen ja mitä tilaan. Täytyy vielä toki odotella hetki palkkalaskelmaa ja miettiä, mihin sitä rahat tällä kertaa upottaisi -vai pitäisikö säästää kun nyt on vähän löyhempää töissä.

Olen vähän turtunut ja stressaantunut, ettei ole kunnollisia säännöllisiä tuloja vuokratyöntekijänä. Vaikka saan tietyt vakituiset tunnit toimistotyössä -saa aina kärkkyä niiden ruokakauppa vuorojen perään. Just nyt tuntuu, että niitä ei ole tarpeeksi, mutta kesällä sitten on taas vuoroja tietyissä paikoissa joissa ei ole kovin montaa vuokratyöntekijää listoilla. En ole kuin ollut 4kk ajan työsuhteessa, jossa minulle luvattiin säänölliset tunnit. Tällaisen työn nytkin haluaisin. Sellaisen, jossa olisi aina varmuudella jonkin verran palkkaa tiedossa.


Kävin mä sentään lätkämatsissa tällä viikolla! Just keskiviikkona menin kaverin mukaan katsomaan kun IFK otti turpaan Vaasan Sportila. Peli oli melko kuuma ja kiinostavaa katsottavaa, vaikka IFK:lla tuntui menevän peli ihan seisoskeluksi. Olen boikotoinut Jokereita ensimmäistä kertaa ikinä. Olen neljävuotiaasta asti käynyt katsomassa niiden pelejä hallissa, kausikortitkin tais olla koko perheellä vähintään yhden vuosikymmenen käytössä ja sitten siirto KHL:n tapahtui. Kävin viimekauden aikana katsomassa vielä neljä matsia, mutta nyt ensimmäistä kertaa vuosiin. Ensimmäinen kerta 19 vuoteen en käynyt katsomassa edes kauden avausta. Olen niin pettynyt kannattajana ja menettänyt mielenkiinnon joukkueeseen jota seuraan. Toivon todella, että vielä jonain päivänä voin seurata kannattamani joukkueen pelejä taas SM-liigassa.

Parhaita jääkiekko kokemuksia on ollut paikallisottelut Jokereiden ja IFK:n välillä ja joskus kerran kävin katsomassa Tappara-Ilves matsiakin äidin kanssa ja sekin oli kyllä jännää katsottavaa kannattajien kesken!

2 kommenttia:

  1. Ootko kattonu jo Opteamin sun muiden rekryjä? Noista voisi löytyä ainakin kauppaduunia oheistyöksi :) Meilläkin seurattiin ennen lätkää ihan eri tahtia, mutta nyt Bluesin konkurssin myötä se homma tietty jäi eikä joku Espoo United kiinnosta pätkääkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikken itse Bluesia kannattanut on iso kolahdus jääkiekon historialle kun seura tippui pois. Varsinkin kun uusi United ei pelaa SM liigan tasolla. Oon kyllä kaikkea kuikuillut ja oonkin töissä juuri nyt yhdellä vuokratyöfirmalla :) mulla on vaan tässä pari hiljaista kuukautta ennen kesää :/

      Poista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos kommentista!