11. helmikuuta 2017

AIKUISTEN KAVERIKIRJA

Camilla pyysi minua osallistumaan blogissaan Fun, Fitness and Fashion mukaan pieneen haasteeseen. Valitettavasti olen ollut vähän epä-aktiivinen viimeaikoina, jonka vuoksi oma vastaukseni tähän haasteeseen on selkeästi venynyt. En tiedä ketä haastaisin, mutta omista tutuistani voisin haastaa vaikka Emmin ja Katariinan.


Nimeni on Katri, toinen nimeni Elina.

Jotkut tosin kutsuvat minua Metrihelenaksi tai Metriksi.

Olen syntynyt vuonna 1993 eli täytän tämän vuoden aikana 24-vuotta.

Lapsuuskotini langallinen numero: En oikeasti enää muista sitä, mutta se kyllä toimii ja on edelleen puhelimessa tallennettuna vanhempieni kotiin.

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: taiteilija

Mutta isona minusta tulikin: asiakaspalvelija kassatyöntekijä/toimistotyöntekijä

Täydellinen puoliso: Ymmärtää myös omat virheet riitatilanteissa ja kuuntelee ja on paikalla. Mielestäni nykyinen miesystävä on todella vastuuntuntoinen ja rauhallinen. Rehellisesti kaikki riidat syntyvät jos itsellä lähtee välillä vähän keulimaan liikaa.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: En tarvitse lisätunteja, sillä olen suhteellisen yksinäinen ja kiireetön ihminen. Tykkään olla kotona töiden jälkeen ja osaan mennä nukkumaan jo 9-10 välissä mikäli täytyy herätä aamulla kuudeksi töihin.

Harrastan nyt: Silloin tällöin bloggaamista, valokuvausta aina kun vain jaksan, toivottavasti helmikuun lopulla aloitan kuntosalin ja lumien sulettua alan taas käymään frisbee golfaamassa!

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Hypercrush - Rage, Klaas - Calavera, Deorro - Yee, Zhu - Faded, Sak Noel - No Boyfriend ja varmaan Djuron Trumpsta. Vähän illasta riippuu, joskus kuuntelen myös Innaa, ysäriä tai Attack Attack, BMTH, Asking Alexandria, ADTR..




Noloin teeveeohjelma josta pidän: Kaikki se reality-TV menee tähän kategoriaan. Paratiisihotelli, Viidakon Tähtöset jne. Kyllä niitäkin tulee katsottua, mutta harvojen kavereiden kanssa tulee jaettua totuus.

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Olemme viimeaikoina tehneet melko paljon pizzaa kotona pizzakivellä. Olen oppinut tekemään hyviä pizzataikinoita itse ja myös oman tomaattisoseen maustaminen ja valmistus on kaiken a ja o tehdessä pizzaa itse.

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: katson yksin elokuvia joihin samaistuu.

Lapsuuteni lempilelu: Furby

Lempilelu nykyään: The Sims 3 / Tekniikka: PC, kannettava tietokone, älypuhelin, canon 450d ja 7d kamerat

Salainen paheeni: tupakan poltto

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Fazerin lontoorae -suklaalevyn ostaminen salaa ja syöminen ukolta (:D)

Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Mietin todella pitkään vastausta tähän, mutta ehkä viisaus jonka olen oppinut on tullut aikuistumisen myötä. Kaikki dramaattiset vastoinkäymiset ovat opettaneet pitämään nokan poissa muiden asioista ja keskittymään omaan elämään. Todelliset ystävät pysyvät yhdessä.

8 kommenttia:

  1. Paratiisihotelli ja Lontoonrae, samaistun! ♥ Ostin talvella Sims 4 hyvällä alella, mutta oon pelannut sitä ihan luvattoman vähän. Olis siis aika skarpata. Oon joskus miettinyt kans pizzakiven ostoa, ilmeisesti kannattais hankkia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis toi pizzakivi on ihan huippu ja oon nyt ottanu viimeaikaisista pizzoista mitä on tehty aika paljon kuvia, et voisin kirjottaa ainakin omat käyttökokemukset. Meillä on ollut nyt helposti käyttöä 1-2 kertaa viikossa mutta tietenkin sen käyttöinto tulee hiipumaan.

      Ite en enää viitsi vaihtaa kolmosta, kun mulla on siihen noin 10 lisäosaa ja niihin oon upottanut rahaa siis 200-300 euroa helposti. The Sims 3 grafiikat ja muu animaatio sekä suunittelu on jo todella nykyaikaista joten en ole kokenut tarpeeksi vaihtaa, sillä pelaaminen on tietenkin vähentynyt sikana sen jälkeen kun hankin sen pelin joskus 5-6 vuotta sitten. Oon todella tyytyväinen että simssiä voi pelata originin kautta nykyään helposti usealla eri laitteella ilman CD:levyä ollenkaan. Joten kaikki lisäosta sekä peli säästyy mulla tallessa sen kautta.

      Poista
    2. Joo mäkin ostin sen Originin kautta ja mulla on kolmonenkin, kun mies sai sen joskus ilmaiseks muutamalla lisäosalla. Se oli muuten Black Fridayn ale, kun ostin sen nelosen. Muutenhan se on joo aika sama kuin kolmonen, mutta huoneita pystyy rakentamaan valmiiksi kalustettuna, joten rakennus ja sisustus käy oikeesti 5 minuuttiin jos niin vaan haluaa. Ite tosin pelaan sitä pääosin rakentamisen ja sisustamisen takia niin en niin kauheesti tykkää tästä ominaisuudesta :)

      Poista
    3. No joo mulla just pelaamisessa simejä tärkeämpää on aina sisustus, rakennus sekä suunnittelu.

      Poista
    4. Tunnustan pienempänä myös tapattaneeni simejä xD Pelasitko koskaan SimCityä?

      Poista
    5. Joo hautausmaata tuli tehtyä kun pelasi kakkosta ainakin :") en nyt muista. Ps2 sai semmosen kun buzt out ja se oli ainaki iha huippu

      Poista
  2. Oi tää oli huippu kiva postaus lukea sun blogista myöskin! :')♥

    VastaaPoista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos kommentista!