15. maaliskuuta 2017

LAISKUUTTA BLOGISSA


Ei vitsi. En oo aikoihin kirjottanut mitään! Oon niin pahoillani, kaikki on vaan ollut niin kiireistä etten ole muistanut koko blogia.. Mitäs tässä nyt on tapahtunut sitten kuukausi sitten ystävänpäivänä kun postailin.

Aloin taas satunnaistesti käyttämään mun läväreitä. Mä todella rakastan niitä ja ne sopii mulle omasta mielestäni tosi hyvin, ne on ollut mulla 15-vuotiaasta saakka, kun laitoin ne ite omaan naamaani. Snaket tuli jotenkin luonnostaan raskasta musiikkia kuuntelevalle tummatukkaiselle emotytölle.

Mies kävi työmatkalla ja ite oon tuurannut melko paljon sairaslomia. Pääsin tammikuussa töihin toiseen vuokratyöfirmaan, mutta päätin vasta alkaneen työsopimuksen sillä työpaikka ei vain ollut omaan mieleeni. Tuli myöskin rehellisesti vedätyksenmakua viisivuotisen kaupan-alan työurani jälkeen, enkä kokenut että yritys huolehtisi työntekijästä ja moista asioista vaiettiin jo työhaastattelussa.

Täytin tänään myös hakemukset tradenomikouluihin! Hain kolmea monimuotoa ja kolmea päivätoteutusta, toivon todella, että tämän kevään materiaalit olisi helpot! Nykyisessä työtehtävässäni pystyisin varmasti jatkamaan työntekoa koulun ohella. Lisäksi aiempi työkokemus sekä kerätyt opintopisteet insinööripuolelta saa käyttöön uudessakin tutkinnossa.

Millaista postausta sun muuta olisi kiva kuulla ja nähdä? Mua voi lisäillä instagramissa ja snapchatissa nimimerkillä pinkkininja! Pyritään tekemään paluu kun kevät ja kaikki kiva alkaa!

1 kommentti:

  1. oot kaunis :) ja pidän peukkuja että pääset kouluun!

    VastaaPoista

Kommentoithan asiallisesti, kiitos kommentista!